Adatkezelési tájékoztató
Falvay Balázs Ev. tevékenységéhez és az általa szerkesztett hello@theweddingbox.hu weboldal működéséhez kapcsolódó adatkezelésről
Bevezetés
Ez a tájékoztató az EU 2016/679 általános adatvédelmi rendelete (angol rövidítéssel GDPR/General Data Protection Regulation) szabályainak megfelelően biztosítja annak megismerését, hogy Falvay Balázs Ev. (a továbbiakban Adatkezelő) az alábbiakban részletezett feladatainak ellátása során a természetes személyek adataival milyen tevékenységet végez. Arról, hogy a tevékenysége során milyen szabályok szerint jár el és betekintést ad az általa felhasznált adatok védelmére vonatkozó intézkedéseiről. Nem utolsó sorban információt nyújt mindazon jogokról, melyek érdekeik védelmében megilletik az érintetteket.
Jelen Tájékoztatóban részletezett szabályozás a EU 2016/679 általános adatvédelmi rendeletén túlmenően a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény [Grt.], valamint 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról [Info tv.] alapján került kialakításra.
Adatkezelő azonosító adatai:
Név: Falvay Balázs Ev.
Székhely és postacím: 2151 Fót, Hargita u. 17/1.
Adószám: 90093436-1-33
E-mail: hello@theweddingbox.hu
Telefon: +3630 668 1482

A személyes adatok kezelésének elvei
Adatkezelő az alábbi elvek betartásával tevékenykedik:
A célhoz kötöttség elve: megmutatja, hogy Adatkezelő milyen cél érdekében tárolja, használja fel tevékenysége során természetes személyek adatait.
Az adattakarékosság elve: tehát a kezelt adatok köre adott célnak megfelelő és csak az ahhoz szükséges mértékű.
A pontosság elve: e szerint az érintettek és a jogszabályi megfelelés érdekében is pontatlan személyes adatokat Adatkezelő haladéktalanul helyesbíti vagy törli.
Adatkezelő a személyes adatokat az érintettektől közvetlenül kapja. Magára nézve kötelezőnek fogadja el a tevékenységével összefüggően kezelt személyes adatok védelméhez kapcsolódó azon feladatok ellátását, melyek révén – adott esetben – segíti bizonyítani a Hatóságok, üzleti partnerek és az érintett ügyfelek számára is, hogy e tekintetben a Rendeletet és az Info. tv., valamint más, vonatkozó szabályozást is betartva járt el (elszámoltathatóság elve).
Fogalmak magyarázata
Az Adatkezelési tájékoztató az alábbi fogalmakat használja:
„személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
„érintett”: az a természetes személy, akire nézve az adatkezelő személyes adatokat kezel.
„az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló, egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez.
„adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza;
„adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
„adatvédelmi tisztviselő”: a GDPR által meghatározott, az őt foglalkoztató/megbízó társaságnál személyes adatok védelme terén szakértői tevékenységet folytató, ill. az adatvédelemért felelős hatósággal (NAIH) kapcsolatot tartó személy. Egyes – jogszabályban előírt esetekben – kötelező, más esetekben javasolt a foglalkoztatása.
Az adatkezelés rendje
Adatkezelő tevékenysége során az általa bármilyen módon és mértékben megismert, az üzleti partnerek, az érdeklődők és az ügyfelek adatait ezen Adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően, titoktartási kötelezettséget vállalva, a vonatkozó magyar jogszabályok és a GDPR előírásai szerint kezeli.
A tevékenységéhez és a kapcsolódó feladatok ellátása keretében kapott adatokat Adatkezelő jogszerűen tárolhatja, a jogszabályok keretein belül azokat rendszerezheti, a szükséges mértékig felhasználhatja. Az általa végzett adatkezelést azonnal megszünteti, amennyiben annak célja teljesült vagy megszűnt, ill. mérlegeli, ha azt az érintett kéri.
Adatkezelő a tevékenységéhez kapcsolódóan profilozást és automata döntéshozatalt nem alkalmaz.
Adatkezelő tevékenységéhez kapcsolódó adatkezelés részletezése, célonként
Adatkezelés célja: árajánlat adás, szerződést előkészítő egyeztetés e-mailben
Jogalap: szerződéskötést célzó egyeztetés (GDPR 6. cikk (1) bek. b. pont)
Mód: elektronikusan
Kezelt adat: név, telefonszám, e-mail cím
Az adatkezelés ideje: a szerződés létrejötte nélkül 60 nap, szerződéskötés esetén a szerződés megszűnését vagy lejártát követő (pénzügyi-számviteli összefüggéseit is figyelembe véve) 8 év
Az adatokhoz hozzáfér: Adatkezelő, Adatkezelő könyvelője
Adatkezelés célja: személyes konzultáció
Jogalap: szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bek. b. pont)
Mód: papír alapon és elektronikusan
Kezelt adat: név, telefonszám, e-mail cím, a megrendelés teljesítéséhez kapcsolódó egyéb információ (pl. helyszín, időpont, …)
Az adatkezelés ideje: az eseményt követő 3 évig (esetleges panaszkezelés érdekében)
Az adatokhoz hozzáfér: Adatkezelő, Adatkezelő könyvelője
Adatkezelés célja: szerződéskötés és kapcsolattartás üzleti partnerrel (pl. külső szolgáltató) vagy ügyféllel
Jogalap: szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
Mód: papír alapon vagy elektronikusan
Kezelt adat: ügyfél neve, lakcíme, telefonszáma, e-mail címe
Adatkezelés időtartama: a szerződés megszűnését vagy lejártát követő (pénzügyi-számviteli összefüggéseit is figyelembe véve) 8 év
Az adatokhoz hozzáfér vagy részére továbbítva lesz: szerződő felek
Adatkezelés célja: panaszkezelés
Jogalap: jogi kötelezettség teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bek. c. pont; 2013. évi V. tv (Ptk); 1997. évi CLV tv. a fogyasztóvédelemről
Mód: papír alapon és/elektronikusan
Kezelt adat: az érintett név, telefonszám, e-mail cím, a panaszban önként megadott érintetti információ(k)
Az adatkezelés időtartama: 3 év
az adatokhoz hozzáfér: Adatkezelő, ellenőrzés esetén a Hatóság, esetleg Adatkezelő ügyvédje
Az adatkezelés célja: számlázás
Jogalap: jogi kötelezettség teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bek. c. pont; 2000. évi C. tv a számvitelről; 2017. évi CL. tv. az adózás rendjéről)
Mód: elektronikusan vagy papír alapon
Kezelt adat: név; cím, egyéb számlázási adat
Az adatkezelés időtartama: 8 év
Az adatokhoz hozzáfér: Adatkezelő, Adatkezelő könyvelője, NAV, bank, számlázási szolgáltató
Az adatkezelés célja: kapcsolatfelvétel a weboldalról (https://www.theweddingbox.hu/kapcsolat/
Jogalap: érintett személy hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bek. a. pont)
Mód: elektronikusan
Kezelt adat: név, e-mail cím, telefonszám, az esküvő időpontja és helyszíne.
Az adatkezelés időtartama: a hozzájárulás visszavonásáig, de legfeljebb 5 évig.
Az adatokhoz hozzáfér: Adatkezelő
Tájékoztatás! Az adatkezeléshez a hozzájárulást az érintett személy megtagadhatja vagy később (indoklás nélkül) visszavonhatja! Ilyen jellegű kérését küldje el írásban a fenti e-mail címre és a lehető legrövidebb idő alatt, de legfeljebb 5 munkanap alatt töröljük. A hozzájárulás visszavonása nem jár visszamenőleges hatállyal, így a korábbi, engedélyezett adatkezelés jogszerűségét nem érinti. Aktív hozzájárulás hiányában kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon!
Tájékoztatás a weboldal cookie használatáról:
Érintett: valamennyi személy, aki Adatkezelő https://www.theweddingbox.hu/ weboldalára látogat.
Cookie-k (Sütik)
Ez a weboldal úgynevezett „süti” technikát is használhat. A süti egy olyan kis szövegfájl, amelyet a honlap szolgáltatója helyez el az Ön számítógépének merevlemezén. A sütik különböző, működést támogató funkciókat biztosítanak a honlap számára. Bármilyen esetben is használunk sütiket, nem gyűjtünk össze olyan információkat, amelyek személyesen azonosítják Önt.
A sütik törlése
Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat attól függően, hogy melyik böngészőt használja:
Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
Mozilla: https://support.mozilla.org/hu/kb/weboldalak-altal-elhelyezett-sutik-torlese-szamito
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647
Edge: https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4027947/microsoft-edge-delete-cookies
TÁJÉKOZTATÁS: a weboldal jelenleg nem kezel hozzájárulást igényló sütiket (2024.05.01.)
Adatok átadása, továbbítása, hozzáférés
Adatkezelő esetenként tevékenységéhez kapcsolódóan személyes adatokat továbbít harmadik személy részére. Az adatok továbbítása papír alapon és elektronikusan is történhet, mindkét esetben gondoskodva arról, hogy kizárólag a címzett részére legyen hozzáférhető az adat.
Elektronikus adatküldés esetén egyedi jelszóval ellátott, vírusvédett, kizárólag Adatkezelő tevékenységi körében használt eszközről kerülnek elküldésre az adatok.
Adatkezelőtől – „szerződések teljesítése” vagy „jogszabályi megfelelés” jogalappal – adatátadás történik az alábbi adatfeldolgozóként vagy önálló adatkezelőként működő partnerek felé:
Adóhatóság (NAV):
elérhetősége: pestavig.10620@nav.gov.hu : +36(27) 392 942
adattovábbítás jogalapja: jogi kötelezettség teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bek. c. pont; 2000. évi C. tv a számvitelről; 2017. évi CL. tv. az adózás rendjéről)
továbbított adat: név, cím, számla-információk
továbbítás ideje és módja: esetenként, elektronikusan

Banki szolgáltatások
OTP Bank Nyrt.
Adatkezelési információ: https://www.otpbank.hu/static/portal/sw/file/Altalanos_USZ_5sz_mell_Adatvedelem_20240111.pdf
Az adatkezelés jogalapja: szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
A kezelt adatok köre: az érintett neve és bankszámla adatai
Az adatkezelés célja: pénzügyi szolgáltatás igénybevétele
Az adatkezelés időtartama: a szerződés lejártát vagy megszűnését követő 8 év

Számlázási szolgáltató
NAV Online számlázó
Adatkezelési információ: https://nav.gov.hu/kozadat/altalanos_kozzeteteli_lista/nav_feladat_es_hataskore_1366633265651/nav_adatvedelmi_szabalyzata/adatvadelmi_szabalyzat
Az adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont); 2000. évi C. törvény a számvitelről
A kezelt adatok köre: számla adatok
Az adatkezelés célja: számlázási szolgáltatás használata
Az adatkezelés időtartama: a szerződés lejártát vagy megszűnését követő 8 év

Weboldal szolgáltató
Websupport Magyarország Kft.
Ügyfélszolgálat: support@websupport.hu ; telefon: tel: +36(22) 78 76 74
Az adatkezelés jogalapja: szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
A kezelt adatok köre: weboldal látogatói információk
Az adathozzáférés célja: webszolgáltatás biztosítása
Az adatkezelés időtartama: a szerződés lejártáig vagy megszűnéséig

Az érintetteket megillető jogok
A tájékoztatáshoz való jog: Érintett az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja az Érintettet a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik, és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.
Az adatok helyesbítéséhez való jog: Érintett az adatkezelés időtartamán belül kérheti, hogy az Adatkezelő a személyes adatait helyesbítse. A kérésének az Adatkezelő 15 napon belül eleget tesz.
Az adatok törléséhez való jog (,,az elfeledtetéshez való jog”): Érintettnek lehetősége van a személyes adatainak törlését kémi, amelynek az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz. A törlés joga nem terjed ki arra, ha az Adatkezelőt törvény kötelezi az adatok további tárolására, illetve arra az eset-re sem, ha az Infotv. 6. § (5) bekezdésével összhangban az Adatkezelő jogosult a személyes adatok további kezelésére (így például a számlázással összefüggésben).
Az adatok zárolásához való jog: Az Érintett kérheti, hogy az Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az adatok végleges törlése sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll a cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
Adathordozhatósághoz való jog: E joga alapján az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat géppel olvasható formátumban megkapja és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az Adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta.
A tiltakozás joga: Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről írásban tájékoztatást ad. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.
Adatkezelésre vonatkozó egyéb rendelkezések
Az adatkezelés megszűnése
Adatkezelő töröl minden olyan személyes adatot,
melynek kezelése esetében az adatkezelési cél megszűnt, vagy
melynek kezeléséhez az érintett hozzájárulása nem áll rendelkezésre,
melynek kezeléséhez való jogot az érintett visszavonta, vagy az adatkezelést megtiltotta, vagy
melynek kezeléséhez nincs törvényi jogalap.
Törlés helyett Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot kizárólag addig kezeli, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
Adatvédelmi panaszok kezelése
Az eljárás: Adatkezelő panaszként kezeli és intézi az érintett természetes személyektől felé írásban jelzett minden észrevételt, amennyiben az adatvédelmi tárgyú, és Adatkezelő jelen Adatkezelési tájékoztatójában foglaltakkal össze nem egyeztethető eljárásával vagy mulasztásával kapcsolatosan sérelmet fogalmaz meg (továbbiakban: panasz).
Panasszal élni a konkrét sérelem észlelésétől számított 30 napon belül lehet írásban, Adatkezelő elektronikus- vagy levelezési címére küldött bejelentéssel. A határidő túllépése jogvesztéssel jár.
A panasznak tartalmaznia kell legalább: a panaszos nevét, címét (e-mail címét), telefonszámát, a sérelem időpontját, a panasz konkrét körülírását, panaszos aláírását, valamint azt, hogy a panaszbejelentésben foglalt adatainak kezeléséhez a panaszbejelentéssel kapcsolatos eljárásban, a panasz aláírásával egyidejűleg hozzájárul. Ezen adatok és a nyilatkozat hiányában Adatkezelő a panasz kivizsgálását mellőzi és erről a Panaszost írásban értesíti.
Adatkezelő a Panaszos adatait kizárólag a panaszbejelentéssel kapcsolatosan kezeli, azt harmadik személyek részére, kivéve a jogszabályban rögzített hatósági, bírósági megkereséseket, nem adja ki, üzleti célokra nem használja fel.
Adatkezelő a panaszt kivizsgálja és arra a kézhezvételt követően 30 napon belül indokolt, írásbeli választ ad a panasz bejelentés módjával azonos módon (e-mailen vagy postai úton). Amennyiben a panasz kivizsgálására a 30 napos határidő nem elegendő, úgy Adatkezelő erről a panaszost tájékoztatja. Ebben az esetben a bejelentéstől számított 3 hónapon belül Adatkezelő írásbeli, indokolt választ fog adni a bejelentéssel azonos módon.
Amennyiben Adatkezelő a panasz kivizsgálását követően azt állapítja meg, hogy a Panaszos panasza tényszerű és indokolt volt, úgy a sérelmének orvoslása módjáról és mértékékről a panasz elbírálásával egyidejűleg tájékoztatja a Panasztevőt.
A panasz elutasítása esetén Adatkezelő írásban tájékoztatja a Panaszost arról, hogy panaszával a továbbiakban fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) vagy sérelem esetén a Bírósághoz is. A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) elérhetősége alább látható.
Az Infotv. 52. § (1) szabályozására tekintettel a Hatóság a panaszokat csak abban az esetben vizsgálja ki, amennyiben az érintett a Hatóságnál tett bejelentését megelőzően már megkereste az adatkezelőt a bejelentésben megjelölt jogainak gyakorlásával kapcsolatban.
Ennek keretében az Infotv. 14. §-a alapján az érintett kérelmezheti Adatkezelőnél tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, személyes adatainak helyesbítését, valamint személyes adatainak – a kötelező adatkezelés – kivételével – törlését vagy zárolását.

Az érintett tiltakozásának kezelésére vonatkozó eljárási szabály
Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt a kérelemmel egyező, bizonyításra alkalmas alakszerűséggel (pl. írásban, elektronikus levélben) tájékoztatja.
Ha Adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – azonnal megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Ha az érintett az Adatkezelő döntésével nem ért egyet, illetve, ha Adatkezelő a 15 napos határidőt elmulasztja, az érintett jogai érvényesítése érdekében – a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül – a bírósághoz vagy az Adatvédelmi hatósághoz (NAIH) fordulhat.
A Hatóság az érintetti jogok érvényre juttatását formalevelek kibocsátása útján segíti elő: https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html

Panaszbejelentés: NAIH 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11,
E-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu
tel.: +36 (1) 391-1400
weboldal: www.naih.hu
Adatbiztonság
Adatkezelő az érintettek személyes adatait elektronikusan kizárólag a vállalkozásban használt számítógépén tárolja, mely elektronikus és fizikai védelemmel is el van látva. Ily’ módon megakadályozva a jogosulatlan hozzáférés, adatmódosítás, továbbítás, törlés vagy megsemmisítés lehetőségét, ideértve a véletlen megsemmisülést, sérülést és a technikai változtatásából eredő hozzáférhetetlenség elkerülését is.
A papír alapú adattárolás minden esetben zárt helyiségben, zárt szekrényben valósul meg, illetéktelenek által hozzá nem férhető módon.
Különlegesen érzékeny (pl. egészségügyi) adatokat Adatkezelő nem kér, senkitől nem vesz át és nem tárol. A kéretlenül részére megküldött ilyen adatokat haladéktalanul, véglegesen törli.
Adatvédelmi incidens és kezelése
Adatvédelmi incidens: minden olyan tevékenység, beavatkozás vagy mulasztás, mely személyes adat jogellenes kezelését vagy feldolgozását, így különösen jogosulatlan hozzáférést, megváltoztatást, továbbítást, nyilvánosságra hozatalt, törlést vagy megsemmisítést, valamint véletlen megsemmisülést és sérülést tesz lehetővé.
Aki ilyet észlel Adatkezelő tevékenysége kapcsán, minél előbb jelezze a következő email címen: hello@theweddingbox.hu vagy telefonon: +3630 668 1482
Adatkezelő rögzíti a bejelentést és haladéktalanul megkezdi a kivizsgálását. Amennyiben az adatvédelmi incidens informatikai rendszert érintően következett be, akkor tájékoztatja az érintett adatbázisok üzemeltetéséért felelős szolgáltatókat.
A bejelentés megvizsgálása és az incidens kezelése érdekében Adatkezelő minden olyan információt begyűjt, ami szükséges lehet annak azonosítására, az esetleges károk csökkentésére és az elhárítás érdekében hozandó további intézkedések kialakítására. A lehetőségek szerint rögzíti
az incidens bekövetkezésének időpontját és helyét,
az incidens leírását, körülményeit, hatásait,
az incidens során kompromittálódott adatok körét, számosságát,
a kompromittálódott adatokkal érintett személyek körét

Mindezeken túlmenően – a jogszabályi elvárásnak megfelelve – Adatkezelő 72 órán belül bejelentést tesz a Hatóság (NAIH) felé.

Adatvédelmi tisztviselő: Adatkezelő fő tevékenységéhez kapcsolódóan nem kezel nagy mennyiségű és/vagy különösen érzékenynek minősíthető személyes adatot, hatósági szervnek nem minősül, ezért adatvédelmi tisztviselő megbízását, foglalkoztatását nem tartja indokoltnak, amire a hatályos jogi szabályozás sem kötelezi.
Megjegyzés: Adatkezelő fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy jelen Adatkezelési tájékoztatót folyamatosan frissítse, ennek során a benne részletezett információkat – a jogszabályi változásokat is követve – egyoldalúan módosítsa. Az esetleges módosítás Adatkezelőnél mindenkor elérhető.
Fót, 2024. május
Falvay Balázs Ev.

Scroll to Top