Gyakran ismételt kérdések

Első körben írásban vagy telefonon egyeztetünk, a kapcsolati fülön található űrlap kitöltése után körvonalazódik, hogy mi az elképzelésetek. Ezalapján e-mailen keresztül kaptok tőlünk egy nagyságrendi árajánlatot és további információkat a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Ha szimpatikusnak találjátok az ajánlatunkat, ezt követően javasoljuk a személyes vagy online találkozót, ahol mindent átbeszélünk a legapróbb részletekig. A találkozó után kaptok egy végleges árajánlatot, pontos összegekkel, ha ezt rendben találjátok, indulhat a szerződéskötés és a közös munka!

A találkozó egyszeri 60 percet jelent, aminek az időpontját közösen egyeztetjük. Ez történhet személyesen vagy online is, ahogy nektek kényelmesebb. A személyes találkozó helyszíne Dunakeszin van. Ennek a találkozónak egyszeri 12.000 Ft-os díja van, amit később beszámítunk a végösszegbe szerződéskötéskor. Erről számlát állítunk ki, készpénzzel vagy utalással tudtok fizetni.

Az ország teljes területén dolgozunk.

Szerződéskötéskor a teljes összeg 50%-át szükséges kifizetni előlegként, majd a szerződés teljesítésekor a maradék 50%-ot. Az előleg kifizetéséről is számlát készítünk, ahogyan a teljes összeg kifizetésének teljesítéséről is.

30 nappal az esküvőtök dátuma előtt van lehetőség módosítani, természetesen az elérhető készletünk fejében.
Miután aláírtuk a szerződést és elutalásra került az előleg, a szolgáltatást vissza tudjátok mondani, viszont az előleg nem jár vissza. A fennmaradó összeget a szolgáltatás kitűzött dátuma előtt 30 nappal van lehetőségetek visszamondani, így a fennmaradó összeg nem kerül kiszámlázásra. A 30 napon belül visszamondott szolgáltatás teljes összegben felszámításra kerül.

Abszolút! Ez mindkét fél számára fontos, így leszünk biztosítva afelől, hogy rendben menjen minden.

Nálunk nincs lehetőség csak bérlésre, minden szolgáltatásunknál mi visszük a helyszínre a választott dekorációs elemeket, mi installáljuk és mi bontjuk őket. Nagyon sérülékeny termékeink is vannak, így fontos, hogy a bontást is ránk bízzátok és az esküvőtök végeztével ne kezdjétek el ti leszedni/csomagolni a díszeket.

Természetesen igen. Ennek a munkadíja benne van a csomagajánlatban, csak a kilométer díj lesz kiszámlázva. Mi is fontosnak tartjuk, hogy a nagy nap előtt személyesen lássuk a hely adottságait, így biztosítva azt, hogy élesben minden gördülékenyen menjen.

A munkadíjunk függ a munka nagyságától, összetettségétől, hogy hány főre van szükség a dekoráláshoz stb. Ezt minden esetben egyedileg kalkuláljuk részetekre az igények alapján. A kilométer díj nálunk 150 ft/km.

Ez a helytől függ, mi szeretünk a lehető leghamarabb nekiállni a munkának, hogy ne kelljen kapkodni. Hogy mennyi időre van szükségünk ez függ a megrendelt dekorációtól, létszámtól, extra installációktól stb.
Nem, sőt szeretnénk kérni, hogy ezt bízzátok ránk. A dekorációt nyugodtan hagyjátok úgy ahogy kikerültek, mi intézzük azok elbontását teljeskörűen.
Másnap reggel, a helyszínnel előre egyeztetett időpontban.

Igen. A dekorációt kérhetitek kombinálva, ahogy számotokra a legideálisabb. Az élővirág dekorációk felárat jelentenek, amelyre minden esetben egyedi árajánlatot készítünk.

nem találtál választ a kérdésedre?

kapcsolat

hello@theweddingbox.hu

+36 30 668 1482

információk

Adatvédelmi tájékoztató

Szerződési feltételek

Fizetési információk

socials

Instagram

Facebook

Tiktok

Scroll to Top